pátek 14. září 2018

Děti nepřinesly domů Živou abecedu, vybírala jsem ji na oznámkování. Pokud jim něco bude v aktovce chybět, počkejte na další den, určitě ji přinesou domů. Některé děti hledaly angličtinu, ta se jim také vybírala. I Adámkova.

18. září je třídní schůzka v 16 hodin společná.

Co jsme dnes dělali: matematika - celou hodinu  jsme si vytrhávali kartičky do matematiky. Šlo o sadu do matematiky Číslice a tečky. Vytrhali jsme si čísla od 1 do 5 a tečky od 1 do 5. Pozor : 4 a 5 jsou dvě možnosti. Karolínka si sadu do matematiky přinese. V psaní byl úkol, děti si ho některé dodělají, zapomněly udělat kolem jablíček kolečka.  V Živé abecedě jsme dělali stranu 5 cvičení mašličku. A v Já a můj svět strana 4 cvičení se šaškem.

Učebnice Já a můj svět si budeme nechávat ve škole.  
V pondělí dostanou děti deníček, prosím o vyplnění strany, kde jsou osobní údaje. Děkuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat