pondělí 6. dubna 2020

Krásné pondělní ráno,
dnes vám dám učení na   pondělí až čtvrtek a v úterý 14. dubna mi ho budete dávat na web škola v pyžamu. Pátek a pondělí jsou prázdniny.

Český jazyk:
Učebnice strana 77 cvičení 1 - odůvodníme si psaní ž nebo š. Jeden růžek, hodně mušek, hodně lží, dvě myši. Je potřeba tvořit takové tvary, aby děti slyšely správnou hlásku.
Ostatní cvičení dělejte na fólii. Zapamatuj si žlutou tabulku.
Strana 78 cvičení 1,2,3,4 a 6 na fólii a cvičení 5 napiš do domácího sešitu. Fólii mně neposílejte.
Pracovní sešit strana 8 cvičení 1: odůvodňuji si: dva sruby, on zamete, on projede.
Celá strana 8, 9, 10. 

Čtení a psaní
Čítanka strana 119 - nauč se básničku pro maminku : Mamince k svátku.
Strana 120, 121, 122.
Písanka strana 16, 17, 18. 

Matematika pracovní sešit strana 27 - vytrhejte si kartičky násobilky 4 a rovnejte si je. Každý den takto procvičujte. 
Strana 28 cvičení 7 a 8 jen napište k nim výsledky. Stále procvičujte násobky 2, 3 a 4.
Počítáme zpaměti si dělají děti podle času.  

Prvouka
Učebnice strana 54 a 55.Pracovní sešit strana 62. Kdo chce, udělá si i společný úkol.

Z hudební výchovy si zkuste napsat houslový klíč a zazpívat si písničku Já mám koně.

V tělocviku si zkusíme každý den udělat hned ráno 10 dřepů a jít na procházku.

V pracovní výchově a výtvarné výchově chystáme doma výzdobu na VELIKONOCE.

Milí rodiče, pokud by Vaše dítě potřebovalo cokoli vysvětlit, můžeme si zatelefonovat, nebo probrat učivo přes Skype a nebo přes WhatsApp.
Bohužel web škola v pyžamu má dočasně mimo provoz video konference. 

Děkuji Vám za práci, kterou teď doma děláte se svými dětmi.


A máme zde ještě několik fotografií a videí, co děláte.

Já jsem byla o víkendu na kole.

Karolínka moc ráda dělá čtverce násobků.

 Honzík procvičuje na počítači.



 Kájík je strojvůdce.



Tomášek u babičky.


Honzík trénuje.



Žádné komentáře:

Okomentovat